
Det ble en halv time med avspasering. Det ble pizza fra «Pizzabakeren .» Og jeg fikk endelig kino. Vi ble anbefalt «Alita» og fulgte den. Vi gleder oss!


Det ble en halv time med avspasering. Det ble pizza fra «Pizzabakeren .» Og jeg fikk endelig kino. Vi ble anbefalt «Alita» og fulgte den. Vi gleder oss!
av
Stikkord:
Kommentarer
Én kommentar til “Vinterferie- kveld”
[…] Les mer! […]