Første advent

Første advent startet veldig bra!!! 💞 Nå grytebrød og kjøretur i sol. 🌞

I morgen starter noen «hverdagsdager» igjen før jeg igjen kan ta litt ferie. 🛌💤

Da er det godt å vite at alle kalendere og gaver er kjøpt inn og at jeg tradisjonen tro ikke skal holde på med slikt i desember! 🎁


Publisert

i

av

Stikkord: