Fuglemat

Jeg har ingen tradisjon for å mate fuglene. Men jeg synes det er veldig trivelig å se på småfuglen som knasker utenfor vinduene hos folk. I år skal jeg henge ut en hel ribbeside med spekk. Skal dele den opp i flere, da. Jeg lager nemlig lettsaltet ribbe og Besta tipset meg om å henge ut svoren til fuglen.

Og velkommen til desember forresten, er det mange med kalendere der ute?

Hvis du vil lage egen fuglemat kan du sjekke her!


Publisert

i

av

Stikkord: